Veelgestelde vragen

Q: Wat is Whizzie?
A: Whizzie is de makkelijkste manier om je management- en communicatievaardigheden bij te spijkeren. In onze online trainingen leer je snel en eenvoudig basiskennis, praktische tips, ezelsbruggetjes en dingen die je gewoon uit je hoofd moet leren. In je eigen tijd en je eigen tempo.
Q: Waarom niet Whizzie?
A: Natuurlijk weet je van jezelf dat je niet de perfecte leider, manager of talent bent… maar waarom zou je er wat aan doen? Vijf uitstekende redenen om geen €74,95 uit te geven aan je toekomst!
Q: Nee dank je, ik heb via mijn mijn werk voldoende mogelijkheden op trainingen.
A: Super! Helaas zijn die eenmalige sessies meestal niet voldoende. De kracht zit hem in het herhalen en combineren. Of te wel blended learning. Zou het niet handig zijn dat je altijd kunt terugvallen op enkel korte trainingen wanneer jij die skill echt nodig hebt?
Q: Sorry. Ik heb nu geen tijd.
A: Geen probleem. Whizzie heeft tijd wanneer het jou uitkomt. 24 uur per dag staan we voor je klaar. Bekijk zodra het je uitkomt even de demo.
Q: Nee dank je, ik denk aan een opleiding via een ander opleidingsinstituut.
A: Prima. Vergelijk nog wel even onze prijzen en mogelijkheden met die van dat andere instituut!
Q: Les via video?
A: Ja. Dat is in Azië en Amerika al heel succesvol. Bekijk de demo en stel zelf vast hoe eenvoudig en duidelijk de lessen zijn. En je kunt de hele cursus meerdere keren bekijken. Bekijk maar eens de demo!
Q: Jullie geven vast geen garantie?
A: Als je de trainingen serieus volgt, weet je precies wat je wel en niet begrijpt. Die delen waar je moeite mee hebt kun je meerdere keren bekijken. Als je er serieus energie in steekt, gaat het gegarandeerd lukken. Succes!
Q: Jullie zijn veel te goedkoop, dat kan niks wezen.
A: Onze kwaliteit is uitstekend. Al ons materiaal is gemaakt en gecontroleerd door ervaren trainers van het bureau Dialogue. Maar Whizzie is inderdaad veel goedkoper dan welke aanbieder dan ook. Dat doen we omdat we de drempel laag willen houden en dat kan ook omdat we uitsluitend via het internet werken. We hebben geen mooie folders of een groot kantoor. Zo houden we het eenvoudig en dus betaalbaar.
Q: Hoe kan ik betalen voor een cursus?
A: Alle betalingen bij Whizzie verlopen via Adyen Payment providers. Je kunt kiezen voor ideal, Credit Card, automatische incasso of om het over te maken. Deze betaalservice is beschikbaar voor klanten van ABN AMRO Bank, Rabobank, SNS Bank, Fortis, ING en de Postbank.
Q: Ik ben mijn wachtwoord vergeten?
A: Bij het inlogscherm kunt je de optie ‘wachtwoord vergeten’ selecteren. Je ontvangt dan een nieuw gegenereerd wachtwoord in je inbox. Vergeet deze niet meteen online weer te wijzigen!
Q: Ik wil mijn wachtwoord, telefoonnummer of e-mailadres wijzigen?
A: Als je ingelogd bent kun je te allen tijde rechtsboven op mijn account klikken. Er verschijnt dan een venster waarin je al jouw persoonlijke gegevens kunt wijzigen.
Q: Mijn ‘minuten’ zijn verlopen, wat moet ik doen om verder te kunnen kijken?
A: Onder het trainingsoverzicht zie je een button ‘upgraden’ staan. Zodra je hier op klikt verschijnen er verschillende uitbreidingsmogelijkheden zoals het bijkopen van losse minuten of het starten van een nieuwe cursus.
Q: Hoe kan ik contact opnemen met Whizzie?
A: Onder Over ons vind je een formulier waarin je al je vragen kunt stellen. De personen achter Whizzie doen hun uiterste best om zo snel mogelijk met een passend antwoord op jouw vraag te komen.